Artykuł sponsorowany.
Agencje konsultingowe dla marek z branży mody w Polsce wciąż stanowią niszę. Charakterystyczne dla dużych rynków, proponują nowatorskie podejście od marketingu modowego. Pozycję lidera zajmuje Aliganza – pierwsza w Polsce fashion PR agency, tworząca strategie komunikacji dla marek z branży beauty, fashion i lifestyle. Jaki jest zakres działalności nowoczesnej agencji mody i do kogo kieruje swoje usługi? Przeczytaj!
Zakres działalności fashion agency
Nowoczesna https://aliganza.pl/ prowadzi zintegrowane działania wielopłaszczyznowe w sektorze fashion, a w przypadku agencji mody Aliganza, również beauty i lifestyle, proponując swoim klientom usługi, które odpowiadają na bieżące potrzeby rynku. Zakres działalności najlepszych agencji mody najczęściej obejmuje tworzenie strategii komunikacji, marketing mody, brand PR i media relations. Klienci fashion agency Aliganza otrzymują spójny wizerunek marki, jego kreację w mediach (digital marketing), starannie zaplanowane kampanie influencerskie (influencer marketing) i prowadzenie długotrwałej kampanii marketingowej.
Nowoczesna fashion agency nie boi się wyzwań. Kompetencje agencji mody Aliganza obejmują również organizację profesjonalnych sesji zdjęciowych i eventów branżowych, traktowanych jako część działań organizowanych w ramach kampanii 360 stopni.
Klienci fashion agency. Do kogo agencja mody kieruje swoje usługi?
Szeroki zakres usług nowoczesnej agencji mody stanowi odpowiedź na wymagania i oczekiwania klientów głównie z branży mody, a w przypadku fashion agency Aliganza – również beauty i lifestyle. Wiodąca na polskim rynku agencja konsultingowa obsługuje topowych projektantów i marki modowe, produkujące odzież, obuwie i dodatki, wśród zrealizowanych kampanii nie brakuje jednak przygotowanych dla marek z branży beauty i lifestyle.
Kompetencje fashion agency, czyli co decyduje o różnorodności realizowanych kampanii
https://aliganza.pl/ Aliganza nie bez powodu od ponad dwóch dekad na polskim rynku zajmuje pozycję lidera. Agencja mody w sposób profesjonalny zajmuje się klientami z branży fashion, beauty i lifestyle, dysponując starannie wypracowanymi kompetencjami. Za sukces, na rynku polskim i rynkach zagranicznych, odpowiadają następujące: media relations, creative lab (czyli kreatywne podejście do celów biznesowych), produkcja ekskluzywnych wydarzeń, influencer marketing i digital.
Najnowsze komentarze