Do kogo nowoczesna fashion agency kieruje swoje usługi?

Kobieta współpracuje z fashion agencją

Artykuł sponsorowany.

Agencje konsultingowe dla marek z branży mody w Polsce wciąż stanowią niszę. Charakterystyczne dla dużych rynków, proponują nowatorskie podejście od marketingu modowego. Pozycję lidera zajmuje Aliganza – pierwsza w Polsce fashion PR agency, tworząca strategie komunikacji dla marek z branży beauty, fashion i lifestyle. Jaki jest zakres działalności nowoczesnej agencji mody i do kogo kieruje swoje usługi? Przeczytaj!

Zakres działalności fashion agency

Nowoczesna https://aliganza.pl/ prowadzi zintegrowane działania wielopłaszczyznowe w sektorze fashion, a w przypadku agencji mody Aliganza, również beauty i lifestyle, proponując swoim klientom usługi, które odpowiadają na bieżące potrzeby rynku. Zakres działalności najlepszych agencji mody najczęściej obejmuje tworzenie strategii komunikacji, marketing mody, brand PR i media relations. Klienci fashion agency Aliganza otrzymują spójny wizerunek marki, jego kreację w mediach (digital marketing), starannie zaplanowane kampanie influencerskie (influencer marketing) i prowadzenie długotrwałej kampanii marketingowej.

Nowoczesna fashion agency nie boi się wyzwań. Kompetencje agencji mody Aliganza obejmują również organizację profesjonalnych sesji zdjęciowych i eventów branżowych, traktowanych jako część działań organizowanych w ramach kampanii 360 stopni.

Klienci fashion agency. Do kogo agencja mody kieruje swoje usługi?

Szeroki zakres usług nowoczesnej agencji mody stanowi odpowiedź na wymagania i oczekiwania klientów głównie z branży mody, a w przypadku fashion agency Aliganza – również beauty i lifestyle. Wiodąca na polskim rynku agencja konsultingowa obsługuje topowych projektantów i marki modowe, produkujące odzież, obuwie i dodatki, wśród zrealizowanych kampanii nie brakuje jednak przygotowanych dla marek z branży beauty i lifestyle. 

Kompetencje fashion agency, czyli co decyduje o różnorodności realizowanych kampanii

https://aliganza.pl/ Aliganza nie bez powodu od ponad dwóch dekad na polskim rynku zajmuje pozycję lidera. Agencja mody w sposób profesjonalny zajmuje się klientami z branży fashion, beauty i lifestyle, dysponując starannie wypracowanymi kompetencjami. Za sukces, na rynku polskim i rynkach zagranicznych, odpowiadają następujące: media relations, creative lab (czyli kreatywne podejście do celów biznesowych), produkcja ekskluzywnych wydarzeń, influencer marketing i digital.  

Strona korzysta z plików cookies, aby korzystać z naszego portalu zaakceptuj - politykę prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close